NAXTO INSA BERHASRAT SARUNG JERSI HARIMAU MALAYA, TETAPI FOKUSNYA KINI MAHU MENINGKATKAN PRESTASI BAGI TERUS KEKAL MEMBANTU JDT.

Menurut pemain yang dilahirkan di Sepanyol ini, dia masih berhasrat menyarung jersi Harimau Malaya tetapi fokusnya kini dalam meningkatkan prestasi bagi terus kekal membantu JDT selain cuba mengekalkan tempat dalam kesebelasan utama.
:
“ Sudah tentu sebagai pemain jika peluang itu datang, saya tidak akan menolaknya untuk beraksi dengan skuad kebangsaan kerana ia satu penghormatan dalam karier mana-mana pemain.
:
“ Cuba dalam masa sekarang, keutamaan saya mahu mengawal dan naikkan prestasi saya memandangkan sudah lama saya tidak bermain selepas kecederaan yang melanda saya musim lalu. Tambahan persaingan dalam pasukan merebut posisi tengah cukup sengit namun ia satu situasi sihat kepada saya serta pasukan kerana secara tidak langsung masing-masing akan tingkatkan prestasi.
:
“ Namun jika ditanya kepada saya adakah saya mahu beraksi jika mendapat panggilan, ya sudah tentu saya akan menerimanya dan tidak akan menolak.

View this post on Instagram

NAXTO INSA BERHASRAT SARUNG JERSI HARIMAU MALAYA, TETAPI FOKUSNYA KINI MAHU MENINGKATKAN PRESTASI BAGI TERUS KEKAL MEMBANTU JDT. : Menurut pemain yang dilahirkan di Sepanyol ini, dia masih berhasrat menyarung jersi Harimau Malaya tetapi fokusnya kini dalam meningkatkan prestasi bagi terus kekal membantu JDT selain cuba mengekalkan tempat dalam kesebelasan utama. : “ Sudah tentu sebagai pemain jika peluang itu datang, saya tidak akan menolaknya untuk beraksi dengan skuad kebangsaan kerana ia satu penghormatan dalam karier mana-mana pemain. : “ Cuba dalam masa sekarang, keutamaan saya mahu mengawal dan naikkan prestasi saya memandangkan sudah lama saya tidak bermain selepas kecederaan yang melanda saya musim lalu. Tambahan persaingan dalam pasukan merebut posisi tengah cukup sengit namun ia satu situasi sihat kepada saya serta pasukan kerana secara tidak langsung masing-masing akan tingkatkan prestasi. : “ Namun jika ditanya kepada saya adakah saya mahu beraksi jika mendapat panggilan, ya sudah tentu saya akan menerimanya dan tidak akan menolak.
A post shared by BrotherhoodJOHOR (@brotherhoodjohor) on

Ulasan