Diogo Luis Santo menjaringkan gol kemenangan untuk Johor Darul Takzim untuk memanaskan kelab dari Emiriah Arab Bersatu 1-0. #FOXSportsThailand #Diogo #JDT #Asian Football https://foxsports.co.th/football/asia-football/malaysia-super-league/199366/ Diogo Goal Johor warms up /


Bersiap sedia untuk bola sepak Asia! Diogo Goal, Johor, memanaskan pasukan UAE 1-0.
Johor Darul Takzim, pasukan harimau kuning terkenal. Rahsia untuk mengatasi kelab Baal Fujairah mentah mentah dari Divisyen 1 Emiriah Arab Bersatu 1-0 dari matlamat Diogo Luis Santo.

Pasukan teratas dari Liga Super Malaysia memanaskan badan di Emiriah Arab Bersatu. Untuk mempersiapkan musim baru yang akan datang Pada hari Khamis, 23 Januari di lapangan pemanasan Johor Darul Takzim melawan Raw Baal Fujairah Club dari Divisyen 1 Emiriah Arab Bersatu. Dan menang 1-0 dari pintu Diogo Luis Santo, bekas striker Buriram United.
Bagi Johor Darul Takzim, memenangi Liga Malaysia musim lalu. Dan ambil hak untuk bermain dalam pertempuran AFC Peringkat kumpulan Liga Juara bagi tahun kedua berturut-turut Dengan menyertai Kumpulan G dengan Guangzhou Evergrande (China), Vissel Kobe (Jepun) dan Suwon Blue Wings (Korea Selatan)

Ulasan