Beliau berkata, pemain muda terutama daripada Program Pembangunan Bola Sepak Negara (NFDP) lebih sesuai menyambung latihan di Akademi JDT memandangkan kelengkapan prasarana serba canggih dan moden hanya ada di kelab bola sepak berkenaan.

JOHOR BAHRU: Pengarah Teknikal Akademi Mokhtar Dahari (AMD), Lim Teong Kim mengesyorkan pemain bola sepak remaja yang berhajat meneruskan karier profesional supaya menyertai Akademi Bolasepak Johor Darul Ta'zim (JDT).
.
Beliau berkata, pemain muda terutama daripada Program Pembangunan Bola Sepak Negara (NFDP) lebih sesuai menyambung latihan di Akademi JDT memandangkan kelengkapan prasarana serba canggih dan moden hanya ada di kelab bola sepak berkenaan.
.
"JDT adalah tempat sesuai untuk pemain daripada NFDP meneruskan karier bola sepak mereka seandainya mahu menjadi pemain profesional dan tiada tempat lain yang sesuai.
.
"Malah di Akademi JDT, latihan diadakan tersusun dan menepati kehendak bola sepak moden dan antara terbaik di rantau Asia Tenggara," katanya ketika ditemui di Johor Bahru, kelmarin.
.
Katanya, untuk membimbing pemain muda, kelengkapkan pusat latihan mengikut piawaian antarabangsa memainkan peranan penting dan di Akademi JDT segalanya lengkap bermula dari peringkat akar umbi sehingga senior💪


View this post on Instagram

JOHOR BAHRU: Pengarah Teknikal Akademi Mokhtar Dahari (AMD), Lim Teong Kim mengesyorkan pemain bola sepak remaja yang berhajat meneruskan karier profesional supaya menyertai Akademi Bolasepak Johor Darul Ta'zim (JDT). . Beliau berkata, pemain muda terutama daripada Program Pembangunan Bola Sepak Negara (NFDP) lebih sesuai menyambung latihan di Akademi JDT memandangkan kelengkapan prasarana serba canggih dan moden hanya ada di kelab bola sepak berkenaan. . "JDT adalah tempat sesuai untuk pemain daripada NFDP meneruskan karier bola sepak mereka seandainya mahu menjadi pemain profesional dan tiada tempat lain yang sesuai. . "Malah di Akademi JDT, latihan diadakan tersusun dan menepati kehendak bola sepak moden dan antara terbaik di rantau Asia Tenggara," katanya ketika ditemui di Johor Bahru, kelmarin. . Katanya, untuk membimbing pemain muda, kelengkapkan pusat latihan mengikut piawaian antarabangsa memainkan peranan penting dan di Akademi JDT segalanya lengkap bermula dari peringkat akar umbi sehingga senior💪 Nak JERSEY Gred Player Issue Serendah RM55 sahaja ? Nak Servis Layanan Terbaik ? Nak Sampai Dalam Masa 2-3 Hari Sahaja ? Jom Dapatkan Design Yang Latest lagi Padu . Hanya Perlu Follow Ig @giler.jersi.my dan dapatkannya cepat sebelum season baru start🔥 #bola #epl #premierleague #saveltk #kekalkanltk #manutd #mancity #manchesterunited #Malaysia #realmadrid #cristianoronaldo #cr7 #football #skill #messi #puskas #HarimauMalaya #johor #jdt #affsuzuki #goal #ggmu #malayantiger #transfer #safawi #ynwa #akhyarrashid #barcelona #433 #liverpool
A post shared by Awek Bolaa Malaysia (@awekbolaaa) on

Ulasan