Langkau ke kandungan utama

LIVE STREAMING LIGA SUPER 2019 LS14 PKNS FC JDT VS PAHANG – 17.05.2019 – 10.00 PM



LIVE STREAMING LIGA SUPER 2019 LS14 PKNS FC JDT VS PAHANG – 17.05.2019 – 10.00 PM

LIVE STREAMING LIGA SUPER 2019 LS14 PKNS FC  JDT VS PAHANG – 17.05.2019 – 10.00 PM

Saksikan pertembungan antara Johor Darul Ta’zim bertemu PKNS FC malam ini, Jumaat, 17.05.2019, 10.00 malam di Stdium Shah Alam.
Berikut, kami kongsikan bersama siaran secara langsung melalui live facebook. Perlawanan ini juga disiarkan secara langsung di iflix
Link 1 :
Barisan kesebelasan utama JDT :
Simpanan :
“Saya terlepas dua aksi penting untuk JDT akibat kecederaan lutut. Alhamdullilah saya kembali pulih dan beraksi semula menjaga gawang. Apa pun saya tidak menafikan kelibat Izham (Tarmizi Roslan) yang diturunkan untuk mengganti saya beraksi cemerlang sepanjang dua perlawanan itu.” – Farizal Marlias, Penjaga Gol JDT
“Gol yang kedua yang saya sendiri jaringkan memang tidak menjangka apabila bola `rebound’, tanpa berlengah saya bertindak pantas untuk menyepak bola. Malah bola sepakan itu begitu `lembut’ dan tidak jangka boleh masuk. Mungkin rezeki saya pada malam itu.” – Akhyar Rashid, Pemain Sayap JDT
“Afiq Fazail bagi saya adalah pemain tengah terbaik di Malaysia, saya pernah katakan kepada anda 2-3 permainan yang lalu bahawa dia sangat penting untuk kami, kami tidak mempunyai Natxo (Insa) dan dia masuk dan menjalankan tugas yang hebat,” – Luciano Figueroa, Pengendali JDT

Ulasan