Saya menjangkakan perlawanan esok akan menjadi satu perlawanan yang sukar.

Saya menjangkakan perlawanan esok akan menjadi satu perlawanan yang sukar. Ini merupakan cabaran yang besar buat kami. Kami telah melakukan yang terbaik ketika perlawanan menentang Kashima Antlers sebelum ini. Kami akan mengambil perkara positif dan keyakinan daripada perlawanan tersebut untuk perlawanan ini. Buat masa ini tahap moral para pemain juga berada dalam keadaan terbaik.
Bagi saya, kadang-kala anda perlu mempunyai tekanan kerana jika tidak anda akan menjadi terlalu yakin dan terlalu selesa. Ia amat berbahaya. Oleh itu, bagi kami apa yang penting adalah kami perlu mempunyai sedikit rasa kerisauan dan tekanan untuk bersedia menghadapi perlawanan.
Kami akan bermain di halaman sendiri dan kami perlu menggunakan kelebihan tersebut. Bermain di stadium sendiri adalah amat bermakna, lebih-lebih lagi bermain untuk perlawanan yang amat berprestij seperti ini. Ia akan menjadikannya lebih menarik.
Kami perlu memberikan yang terbaik seperti dalam setiap perlawanan. Kami juga akan cuba untuk mengawal perlawanan. Meskipun ia agak sukar, namun kami perlu menghadapi cabaran ini.
Hariss Harun, Kapten Kelab Bolasepak Johor Darul Ta’zim
———
I expect tomorrow's match will be a tough match. It is a huge challenge for us. We did our best in the match against Kashima Antlers. We will take the positives and confidence from that match for the upcoming one. For now, the morale level of all players is at its best.
For me, sometimes you need to have pressure because if you don't, you will become overconfident and too comfortable. It will be very dangerous. So, for us the important thing is we need to have a bit of worry and pressure to prepare for any match.
We will play at home and we need to use it to our advantage. Playing at our own stadium is very meaningful, especially when playing in such a prestigious tournament. It will make it more exciting.
We need to give our best in every match. We also need to try to control the match. Although it will be difficult, we still need to take on the challenge.
Hariss Harun, Johor Darul Ta'zim FC Captain
Imej mungkin mengandungi: 1 orang

Ulasan