Penceritaan Diogo Luis Santo Dari Buriram United Ke Johor Darul Ta’zim

Selepas empat tahun mencapai kegembiraan, kepuasan dan pencapaian di Thailand, kini 2019 akan menampilkan tahun cabaran baharu kepada Diogo.

Foto : Johor Southern Tigers
“Ia suatu kegembiraan mengumumkan pada tahun mendatang ini, saya akan bermain untuk Johor Darul Ta’zim, juara Liga Super dari Malaysia.”


“Pada saya, ia adalah satu cabaran baharu dan saya sungguh bermotivasi sekali untuk itu.”

“Saya datang dengan tujuan san minda yang sama ketika datang ke Thailand sebelum ini, bekerja keras dan menang !”

Terima kasih Johor DT FC kerana memberi kepercayaan kepada saya.

Terima kasih boss, Tunku Ismail Idris, atas semu usaha dalam menandatangani saya.

Saya pasti kita akan dapat lakukan tugasan yang hebat.


Ulasan