Selangor tidak cuak berdepan JDT



RUFINO (tengah) meraikan jaringan pertama bersama rakan-rakan sepasukan ketika Selangor menewaskan Negeri Sembilan 2-1 pada aksi Liga Super di Stadium Kuala Lumpur, Cheras kelmarin.




NAZLIAZMI

MESKIPUN pasukan Se­langor menunjukkan penampilan cemerlang ketika menang 2-1 ke atas Negeri Sembilan di Stadium Kuala Lumpur malam kelmarin, namun skuad Gergasi Merah tetap berwaspada untuk berdepan Johor Darul Ta’zim (JDT) bagi pertemu­an kelapan Liga Super musim ini.

Wakil Lembah Klang itu tetap me­nunjukkan aksi ter­baik meskipun tan­pa kelibat tonggak utamanya, Evan Dimas Darmono dan Ilham Udin Armaiyn ketika membenamkan pasukan pelawat di depan 1,960 penyokong yang hadir pada perlawanan ketujuh tersebut.

Pada aksi tersebut, jari­ngan Rufino Segovia dan Sean Eugene Selvaraj sudah cukup bagi memastikan mereka me­ngutip tiga mata di Cheras biarpun N. Thanabalan berjaya membolosi gawang Sela­ngor pada minit ke-64 perlawanan.

Jurulatih Selangor, Muhammad Nazli­azmi Mohamad Nasir mengakui mereka tidak gentar untuk berdepan JDT, namun perlu mengambil lang­kah berjaga-jaga ketika ber­tandang ke Larkin pada 1 Mei nanti.

Ulasan