“I can feel everyone knows his responsibility when they are on the pitch. So, it is not a problem for me or for this match. We also know Terengganu have some great local and foreign players.”

MISI KAMI ADALAH MEMBAWA PULANG TIGA MATA PENTING
Para pemain kini berada dalam keadaan terbaik dan berada dalam semangat mahukan kemenangan. Saya tahu bahawa perlawanan pada malam ini merupakan perlawanan yang sukar namun kami telah melakukan persiapan sehabis baik.
Saya dapat merasakan masing-masing tahu akan tanggungjawab yang perlu dilakukan ketika berada di atas padang. Oleh itu, tiada masalah bagi saya untuk perlawanan ini. Kami juga tahu bahawa Terengganu mempunyai beberapa pemain import dan tempatan yang hebat.
Apa yang penting adalah kami tidak boleh melakukan sebarang kesilapan kecil sepanjang 90 minit perlawanan. Antaranya seperti memberikan mereka peluang menjaringkan gol dengan mudah. Kami sangat memerlukan tiga mata pada malam ini untuk mengekalkan kedudukan kami di kedudukan teratas. Itu adalah misi kami dan yang penting, tiga mata perlu dibawa pulang ke bumi Johor.
Izham Tarmizi, Penjaga Gol Kelab Bolasepak Johor Darul Ta’zim
*******
OUR MISSION IS TO BRING BACK THREE VITAL POINTS
The players are now in the best condition and the right mindset of wanting to win. I know tonight's match will be difficult but we have already done the best preparations possible.
I can feel everyone knows his responsibility when they are on the pitch. So, it is not a problem for me or for this match. We also know Terengganu have some great local and foreign players.
What's important is that we don't make any mistakes, even small ones, throughout the 90 minutes. For example, giving them an the opportunity to score. We really want the three points tonight to maintain our position at the top. It is our mission and it is important to bring home three points to Johor.
Izham Tarmizi, Johor Darul Ta'zim FC Goalkeeper


Ulasan