“JDT to me is an extraordinary club, I have never been in a club that has the best facilities and a clear goal of what their targets are.” -Corbin-Ong

JDT ADALAH SEBUAH KELAB YANG LUAR BIASA
Fokus utama saya sekarang ini adalah kepada pasukan Johor Darul Ta’zim dan cuba untuk membentuk permainan terbaik bersama pasukan. Apa yang akan hadir selepas ini, saya akan hadapinya satu persatu.
Liga ini mempunyai standard yang berbeza daripada apa yang saya lalui sebelum ini. Adalah sukar untuk membandingkan liga ini dengan liga lain kerana saya masih baharu di sini dan saya hanya bermain tiga perlawanan.
Saya masih cuba menyesuaikan diri dengan gaya permainan, rakan sepasukan dan pemain lawan. JDT pada saya adalah sebuah kelab yang luar biasa. Saya tidak pernah berada di kelab yang memiliki kemudahan yang hebat dan ia bukti jelas mengenai apa yang mereka mahu capai.
La’vere Corbin-Ong, Pemain Kelab Bolasepak Johor Darul Ta’zim
———
JDT IS AN EXTRAORDINARY CLUB
My main focus right now is JDT and trying to form the best play with the team. Whatever the challanges, I will face them one by one.
The league is in a different standard then what I am used to. Its hard to compare one league from another because I have only just been here for three matches.
I am still trying to get used to the teams style, my team mates and the opponents. JDT to me is an extraordinary club, I have never been in a club that has the best facilities and a clear goal of what their targets are.
La'vere Corbin-Ong, Johor Darul Ta'zim FC Player

Ulasan